ترور فرماندهان مقاومت موجب افزایش حمایت از غزه خواهد شد

سه شنبه 19 دی 1402 - 10:50:28

رژیم صهیونیستی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در نوار غزه، عملیات ترور فرماندهان محور مقاومت را تشدید کرده است ولی این حربه، جز افزایش حمایت محور مقاومت از مردم غزه، نتیجه ای نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، احمد محبی گزارشگر "مع المراسلین" در این باره از جنوب لبنان گزارش داد: بعد از آن که جنبش مقاومت اسلامی لبنان پایگاه راداری راهبردی "مرون" اسرائیل را هدف قرار داد، رژیم صهیونیستی در تلاش است با هدف قرار دادن فرماندهان میدانی مقاومت، قواعد درگیری را تغییر دهد. افزایش تلاش رژیم صهیونیستی در این زمینه به موازات سفر فرستادگان بین المللی به منطقه و لبنان با هدف جلوگیری از گسترش دامنه جنگ به جنوب لبنان صورت می گیرد.

محمد رعد رئیس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ به جنوب لبنان گفت، "هدف از این تهدیدات، تشویق ساکنان جنوب لبنان به مهاجرت از این مناطق است و هیئت های بین المللی نیز به ما می گویند نباید به اسرائیل برای گسترش دامنه جنگ بهانه بدهیم... ما نمی خواهیم دامنه جنگ گسترش یابد ولی می خواهیم تجاوز به غزه پایان یابد".

برخی ناظران معتقدند صهیونیست ها با مشاهده نشانه های شکست در جنگ غزه، در صدد فرار به جلو و گسترش حملات تروریستی در کشورهای عضو محور مقاومت هستند تا به این شکل پیروزی خود را القاء کنند.

با این حال مقاومت لبنان تاکید دارد ترور فرماندهان میدانی در جنوب لبنان موجب خواهد شد مقاومت لبنان با عزمی جزم تر به حمایت از ملت فلسطین ادامه دهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 19 دی 1402 - 10:43:18