اذعان رژیم صهیونیستی به خسارت شدید پایگاه میرون در حمله حزب‌الله

دو شنبه 18 دی 1402 - 10:27:38

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ارتش این رژیم، خسارت‌های حمله حزب الله لبنان به پایگاه میرون را پنهان می‌کند، درباره توانایی‌های حزب الله ابراز نگرانی کردند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک روز پس از انتشار ویدئوی حزب الله لبنان از حمله موشکی این گروه به پایگاه هوایی میرون در شمال فلسطین اشغالی، ارتش  رژیم اشغالگر اسرائیل اعتراف کرد که پایگاه هوایی میرون به عنوان تنها مرکز مدیریت، نظارت و کنترل هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، هدف حمله موشکی قرار گرفته و آسیب دیده است.
رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو اسرائیل  درباره توانمندی‌های حزب الله به ویژه پس از عملیات حمله به پایگاه نیروی هوایی «میرون» هشدار داد و تاکید کرد:  پایگاه میرون بر اثر حمله حزب‌الله آسیب جدی دیده‌است.
این رادیو افزود:  سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله از ابتدای جنگ، هدف «کور کردن سامانه‌های اسرائیلی در منطقه شمال» را تعیین کرده است.
نوعام امیر تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل گفت: توانایی‌های حزب الله باید برای ما به ویژه پس از عملیات اخیر، به شدت نگران کننده باشد. ارتش درباره میزان خسارت‌ها به سامانه‌های اطلاعاتی در پایگاه هوایی میرون، پنهان کاری می‌کند. زیرا ارتش نمی‌خواهد هیچ توضیحی درباره نتایج این حمله در اختیار نصرالله قرار دهد.
رسانه‌های اسرائیلی حمله مقاومت اسلامی لبنان به پایگاه میرون را «ارتقای سطح حملات» توصیف و تاکید کردند این حمله از نظر مقدار اطلاعاتی که حزب الله از مکان‌های بسیار راهبردی اسرائیل در اختیار دارد، نگران کننده است.
 کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز  اعلام کرد بر اثر حمله موشکی حزب‌الله، آسیب بزرگی به پایگاه میرون وارد شده‌است.
همچنین روزنامه  یدیعوت آحارانوت نوشت: حزب‌الله موفق شد که ضرر‌هایی به زیرساخت‌های سامانه‌های رصد در پایگاه میرون وارد کند.
دراین حال، عباس فنیش تحلیلگر لبنانی درباره جزئیات عملیات مقاومت اسلامی ضد پایگاه هوایی میرون گفت: مقاومت به عمد، در روز این پایگاه را هدف قرار داد. این عملیات در اوج تمرکز اطلاعاتی و پرواز گسترده پهپاد‌های اسرائیلی در آسمان جنوب لبنان اجرا شد که بیانگر میزان قدرت مقاومت در فراتر رفتن از همه ابزار‌های شناسایی اسرائیل است.
وی افزود:  این حمله به صورت مشترک با توپخانه و موشک‌های هدایت شونده صورت گرفت و رزمندگان در آن، از موشک‌های هدایت شونده با برد بیشتر استفاده کردند که به دقت به اهداف اصابت می‌کند و قدرت تخریبی زیادی دارد.
 نبیه بری، رئیس مجلس لبنان نیز با بیان  اینکه دشمن از این حمله، پیام خوبی دریافت کرده است،  افزود: رفتار دیوانه واری که از دو روز پیش شاهد آن هستیم، نشان دهنده درد شدیدی است که به دشمن صهیونیست در نتیجه حمله حزب الله وارد شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 18 دی 1402 - 10:27:33