مقام ارشد حزب الله: رژیم اسرائیل در فکر توقف جنگ علیه غزه باشد

دو شنبه 18 دی 1402 - 19:0:0
مقام ارشد حزب الله:  رژیم اسرائیل در فکر توقف جنگ علیه غزه باشد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: جبهه لبنان یک واکنش به جنگ رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه است بنابراین صهیونیستها برای برقرای ثبات به فکر توقف جنگ در غزه باشند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از پایگاه خبری العهد ، شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه توقف جنگ در جنوب لبنان در گرو توقف جنگ علیه غزه است، افزود: ، فرستادگان زیادی به ما مراجعه کرده و خواهان برقراری ثبات شده اند و حزب الله  نیز همیشه خواستار ثبات است اما  این ثبات اساسا زمانی برقرار خواهد شد که اسرائیل تجاوزگری نظامی خود علیه غزه را متوقف کند.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
مقاومت اسلامی لبنان بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده که حمله و تجاوز گسترده به غیر نظامیان در غزه و جنوب لبنان را برنخواهد تابید و این اقدامات را تا زمانی که بمباران های غزه و حنوب لبنان ادامه دارد، تلافی خواهد کرد.
رزمندگان حزب الله در طول سه ماه گذشته در همین راستا به 48 پایگاه رژیم صهیونستی در شمال سرزمین های اشغالی حمله کرده و خسارت های بسیاری به صهیونیست ها وارد کرده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 18 دی 1402 - 10:9:9