نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی : کابینه نتانیاهو فاجعه است

شنبه 16 دی 1402 - 21:0:0
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی : کابینه نتانیاهو فاجعه است

عضو ارشد اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم را تروریست خواند و گفت که کابینه کنونی اسراییل یک فاجعه است. 

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون کنونی افزود: آنچه که درحال حاضر در اسرائیل روی کار است، یک دولت نیست، بلکه یک فاجعه است.
لاپید در اظهار نظر خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به مناقشات و اختلافات گسترده صورت گرفته در جلسه پنجشنبه شب کابینه نوشت که این موضوع نشان دهنده افول بی‌سابقه سطح کابینه است.
وی ادامه داد : وزرای کابینه اسراییل در شرایط جنگی هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش را مورد هجمه شدید خود قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند او را تحقیر کنند، در حالی که نخست وزیر نیز آنها را از این کار باز نمی‌دارد.
لاپید گفت: ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی خود حامی تروریسم است و هرگز در ارتش خدمت هم  نکرده اما به شاؤول موفاز رئیس اسبق ستاد ارتش و وزیر سابق حمله می کند.
شکاف موجود میان سردمداران سطوح نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است و هر کدام از آنها تلاش دارند طرف مقابل را به شکست در جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی متهم کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 16 دی 1402 - 11:17:41