در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

پاسخ حزب الله به جنایات رژیم صهیونیستی اجتناب ناپذیر خواهد بود

شنبه 16 دی 1402 - 10:47:36

یگ کارشناس با اشاره به سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان گفت: از سخنان سید حسن نصرالله می توان نتیجه گرفت که پاسخ به جنایت های اخیر رژیم اسرائیل اجتناب ناپذیر خواهد بود.

ویژه‌ - الکوثر دکتر «امین حطیط » کارشناس مسائل نظامی و راهبردی از لبنان در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود » شبکه الکوثر تصریح کرد: رزمندگان حزب الله زندگی  را برای  صهیونیست ها به جهنم تبدیل خواهند کرد.
وی گفت: وقتی از جنگی بدون محدودیت و قید و بند  صحبت می کنیم ، مستقیماً به یاد مقاومت اسلامی می افتیم که هشدار جنگ بزرگ با دشمن صهیونیستی را همیشه داده ، جنگی که اهداف خود را در سه سطح استراتژیک، میدانی و نظامی  طبقه بندی کرده است .
دکتر امین حطیط  افزود:  بدون شک در بخش اهداف استراتژیک و میدانی  قطعا زندگی و معیشت شهرک نشینان صهیونیست تحت تأثیر قرار خواهد گرفت .
این کارشناس لبنانی در ادامه گفت: از سخنان سید حسن نصرالله می توان دو نتیجه گرفت، اول اینکه پاسخ به جنایت های اخیر  رژیم صهیونیستی اجتناب ناپذیر خواهد بود و حرف و عمل  رزمندگان  حزب الله در میدان ثابت خواهد شد و نکته دوم  وارد شدن  رژیم صهیونیستی به یک جنگ همه جانبه و فراگیر است که قطعا  برای مجاهدان حزب الله  که  آموزش دیده و مجرب هستند ، آسان تر خواهد بود و واقعیت های میدان جنگ قطعا زندگی و موجودیت صهیونیستی را به جهنم تبدیل خواهد کرد. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 16 دی 1402 - 10:45:3