عبدالسلام : یمنی‌ها زیر بار زور نمی روند

شنبه 16 دی 1402 - 9:11:13
 عبدالسلام : یمنی‌ها زیر بار  زور نمی روند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن به دنبال ادعای یک رسانه آمریکایی درباره برنامه‌ریزی احتمالی آمریکا برای حمله به مواضع ارتش یمن، تاکید کرد که مردم یمن زبان تهدید را بر نمی‌تابند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سخنگوی انصارالله  یمن  این پیام را، دیشب (جمعه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به دنبال سفر «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به ترکیه منتشر کرد و گفت: موضع یمن در حمایت از غزه علیه خون‌ریزی‌های صهیونیسم درست و مسئولانه است. فشارها بایست به سمت صهیونیست‌ها متمایل شود تا جلوی این خونر‌یزی‌ها گرفته شود و محاصره نوار غزه برداشته شود.
محمد عبدالسلام افزود: آنچه منطقه و کشورهای حاشیه دریای سرخ را تهدید می‌کند، وحشیگری اسرائیل و نظامی کردن دریای سرخ توسط آمریکا در خدمت به اسرائیل است.
وی تاکید کرد: مردم ما در یمن هیچ کشوری را که به آن‌ها تعرض نمی‌کند، تهدید نمی‌کنند و در عین حال بر نمی‌تابند که کسی با آن‌ها با زبان تهدید صحبت کند.
سخنگوی انصارالله  یمن  در پایان گفت: «آمریکا و متحدان آن باید از اندیشه استکباری دست بردارند و بدانند که تلاش برای به زانو درآوردن با زور بی‌فایده است».
ارتش یمن به دنبال تشدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرد و خبر داد که به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نخواهد داد.
ارتش یمن که در بسیاری از این عملیات‌های دریایی موفق عمل کرده است، در یکی از این درگیری‌ها با مداخله بالگردهای آمریکایی تعدادی از نیروهای خود را از دست داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 16 دی 1402 - 9:10:56