دبیر کل حزب الله لبنان: ترور صالح العاروری را پاسخ خواهیم داد

پنج شنبه 14 دی 1402 - 11:0:0
دبیر کل حزب الله لبنان: ترور صالح العاروری را پاسخ خواهیم داد

 دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی گفت:: جنایت ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در لبنان بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس (فرماندهان پیروزی) گفت: بار دیگر شهادت دو فرمانده بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

وی گفت: به خانواده‌های قربانیانی که در کنار مزار شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می نمایم؛ آنان در همان مسیری به شهادت رسیدند که شهید سلیمانی در آن قدم نهاده بود.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: شهادت سردار رضی موسوی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، آن شهید فرمانده و مجاهد که بیش از سی سال او را می شناختیم و همواره می‌گفت که خدمتگزار مقاومت است.

وی افزود: شهادت شیخ صالح العاروری و همراهانش که دیشب در حمله صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند را تبریک و تسلیت عرض می نماییم.شیخ صالح جوانی و عمرش را در مسیر جهاد و مقاومت و نبرد صرف کرد و عاقبت به‌خیر شد.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: جنایت ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در لبنان بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 13 دی 1402 - 22:52:23

دسته بندی :