واکنش هنیه به شهادت العاروری؛ ترور فرماندهان حماس اراده مقاومت را افزایش می‌دهد

چهار شنبه 13 دی 1402 - 19:0:0
واکنش هنیه به شهادت العاروری؛  ترور فرماندهان حماس اراده مقاومت را افزایش می‌دهد

رییس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دامنه تجاوزات خود ضد امت اسلام را گسترش داده، تأکید کرد که ترور فرماندهان، قدرت و اراده مبارزه در مقاومت را بیشتر خواهد کرد. 

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل ال المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیشب در واکنش به ترور فرمانده شهید «صالح العاروری» و «سمیر فندی» و «عزام الأقرع» دو تن دیگر از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به همراه تعداد دیگری از شهدا بیانیه را منتشر کرد.
وی در این بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که اقدام تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور فرمانده شهید العاروری و همراهانش یک عمل کاملاً تروریستی است که نقض تمامیت لبنان به شمار رفته و به معنی گسترش دایره تجاوزهای رژیم صهیونیستی است.
هنیه تصریح کرد که اشغالگران نازیسم صهیونیست باید مسؤولیت این تجاوز وحشیانه را بپذیرند.
این مقام ارشد حماس تاکید کرد که شهید العاروری در تمام عرصه‌ها و میادین برای فلسطین و قدس و مسجد الاقصی حاضر بود.
وی ابراز داشت که جنبش حماس رهبران و مؤسسان خود را در درجه شهادت می‌بیند، اما هرگز شکست نخواهد خورد، بلکه این ترورها قدرت و صلابت و اراده آنها را افزایش خواهد داد.
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه با حمله پهپادی و شلیک ۳ موشک به ساختمان دفتر سیاسی جنبش حماس در حومه جنوبی بیروت، صالح العاروری نایب‌رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به همراه ۲ تن از فرماندهان گردان‌های قسام به شهادت رساند. در این جنایت ۳ نفر دیگر نیز به شهادت رسیدند و چندین نفر نیز زخمی شدند.

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 13 دی 1402 - 11:3:49