وزیر نژادپرست صهیونیست درتلاش برای کوچ اجباری مردم غزه

چهار شنبه 13 دی 1402 - 9:19:44
وزیر نژادپرست صهیونیست درتلاش برای  کوچ اجباری مردم غزه

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر کوچ اجباری ساکنان غزه را به مناطق مرزی خواستار شد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از تایمز اسراییل، «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو، انتقادات وزارت امور خارجه آمریکا از او و همکارش، «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی را رد کرد.
وزارت خارجه آمریکا پیش از این درخواست بن گویر و اسموتریچ برای اسکان برخی از اهالی غزه در مناطق مرزی را تشدید کننده تنش و اجرای آن را غیرمحتمل عنوان کرده بود.
بن گویر در بیانیه‌ای با رد انتقادات وزارت خارجه آمریکا و ادعای استقلال عمل تل آویو در برابر واشنگتن گفت: با تمام احترام به آمریکا اما ما ستاره ایالت دیگری روی پرچم آمریکا نیستیم.
بن گویر بار دیگر درخواست‌های اشغالگرانه و جنایتکارانه خود را تکرار کرد و گفت: ایالات متحده بهترین دوست ما است، اما قبل از هر چیز، ما آنچه را که به نفع اسراییل است انجام خواهیم داد و هدف اصلی ما مهاجرت صدها هزار نفر از ساکنان غزه به منطقه مرزی خواهد بود.
بن گویر پیشتر نیز در سخنانی جنجالی همزمان با جنگ در غزه مدعی شده بود که به ازای هر روز ماندن اسیران صهیونیست در نزد حماس، باید یکی از اسیران شاخص این جنبش در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعدام شود! بن گویر مدعی شده بود: دستان ما در برخورد با خرابکاران حماس می‌لرزد. ما باید به ازای هر روز اسارت اسیرانمان نزد آن‌ها، یکی از اسیران آن‌ها نزد خود را می‌کشتیم.
بن گویر افزوده بود: اگر می‌خواهیم که حماس را از بین ببریم و برنده جنگ باشیم، نباید سوخت، پول و کالا وارد نوار غزه شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 13 دی 1402 - 8:22:58