هنیه: تانک‌های اشغالگران، تابوت آنها شده است

سه شنبه 12 دی 1402 - 20:16:10
هنیه: تانک‌های اشغالگران، تابوت آنها شده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: نیروهای مقاومت، تانک های اشغالگران را به تابوتی برای نیروهای آنها تبدیل کرده اند و دشمن اشغالگر هیچ راهی جز تسلیم شدن در برابر اراده ملت فلسطین ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه اظهار داشت: ملت فلسطین در غزه همچنان زیباترین نمونه‌های مقاومت و به چالش کشیدن اشغالگران است و فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری با وجود اقدامات تروریستی و جنایات صهیونیست‌ها از جمله بازداشت و شکنجه، همچنان در مقابل اشغالگران مقاومت می‌کنند.

اسماعیل هنیه افزود: در 88 روز گذشته، مقاومت با شجاعت در میدان بوده است و همه اهداف موهوم دشمن اشغالگر را ناکام گذاشته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه مقاومت و رهبران آن در وضعیت خوبی قرار دارند، از بخش میدانی رسانه های وابسته به گردان های القسام و سایر گروه های مقاومت فلسطین بابت ارائه تصویر قهرمانانه مقاومت در مقابل اشغالگران تقدیر کرد.

اسماعیل هنیه با اشاره به این که فلسطینی ها سرنوشت خودشان را به دست خودشان رقم خواهند زد، گفت: نیروهای مقاومت، تانک های اشغالگران را به تابوتی برای نیروهای آنها تبدیل کرده اند و دشمن اشغالگر هیچ راهی جز تسلیم شدن در برابر اراده ملت فلسطین ندارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه و گسترده صهیونیست ها و زیرپا گذاشتن همه اصول انسانی اظهار داشت: توطئه اخراج فلسطینی ها یا عقب نشینی از خواسته آزادی تمامی اسرا، هرگز تحقق نخواهد یافت.

هنیه تصریح کرد: هیچ گونه خلأ امنیتی یا هرج و مرجی در نوار غزه به وجود نخواهد آمد زیرا پلیس، با امکاناتی که در اختیار دارد در حال تلاش برای تأمین امنیت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: امنیت، ثبات و آینده منطقه فقط با از بین رفتن اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به آزادی و حقوق مشروع خود و برپایی کشور مستقل فلسطین تحقق خواهد یافت.

اسماعیل هنیه کشورهای شرکت کننده در تجاوز به غزه به ویژه آمریکا را به علت حمایت از رژیم صهیونیستی، مسئول دانست و تأکید کرد: جنگ علیه غزه، در سطح جهانی مدیریت می شود و از کسانی که در برابر این توطئه بزرگ به غزه کمک می کنند، قدردانی می کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان یاد و خاطره شهدای لبنان، عراق و یمن در این نبرد عظیم را گرامی داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 12 دی 1402 - 20:14:32