جنگ با حماس ؛ معضل استراتژیک رژیم صهیونیستی

دو شنبه 11 دی 1402 - 9:43:39
جنگ با حماس ؛ معضل استراتژیک رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تل‌آویو از ۷ اکتبر گذشته در یک معضل استراتژیک گرفتار شده که سالیان طولانی ادامه خواهد داشت.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «موشه اشتاینمتس» تحلیلگر شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که «اسرائیل در یک معضلی بسیار بزرگتر از حوادث کنونی گرفتار شده که شامل مساعدت‌های انسانی و کمبود تسلیحات است. ما در یک معضل استراتژیک قرار داریم و به نظر می‌رسد این معضل سال‌های طولانی همراه ما خواهد بود.»
این کارشناس مسائل صهیونیستی می‌افزاید که تل‌آویو حتی اگر بر حماس پیروز شود نیز این مشکل پیچیده ادامه خواهد داشت.
آفیری گلعاد روزنامه نگار دیگر صهیونیست، چند روز پیش گفته بود که فاجعه اسرائیل در روز ۷ اکتبر به پایان نرسید بلکه نقطه آغاز آن در این روز بود و اخبار تلخ زیادی در راه است.
وی ادامه داد که فاجعه‌ها در آینده نزدیک دنبال خواهد شد و ما در جنگ بسیار سختی قرار داریم، سخت‌تر این است که دشمن ما احمق نیست و از سال‌ها پیش برای چنین جنگی آماده شده است، این در حالی است که ما در میان خود مشغول به اختلافات بیهوده بوده‌ایم.
پایگاه آمریکایی کانترپانچ نیز از بن بست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خبر داده و نوشت که طوفان الاقصی پیامدهای توافق‌های آبراهام شامل عادی‌سازی‌های جدید رژیم‌های عربی با اسرائیل را از بین برد. تحولات ۷ اکتبر ثابت کرد که فلسطینیان از فلسطین جایی نخواهند رفت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 11 دی 1402 - 9:15:33