پاسخ راکتی حزب الله به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی

پنج شنبه 7 دی 1402 - 11:30:0
پاسخ راکتی حزب الله به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به غیرنظامیان در منطقه بنت جبیل در جنوب لبنان، ۳۰ راکت کاتیوشا به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب نیوز، در این حمله راکتی، دو شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

همزمان برخی منابع عبری از وقوع آتش‌سوزی پس از حملات به کریات شمونا خبر دادند. نیروهای امدادی به محل سقوط موشک‌های لبنانی در کریات شمونا اعزام شده‌اند.

منابع عبری همچنین اذعان کردند بر اثر این حمله، دو ساختمان در شهرک مذکور منهدم شده اند.

حمله مقاومت لبنان به شهرک های شمال فلسطین اشغالی تنها ساعاتی پس از آن صورت می گیرد که «حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان ضمن محکوم کردن جنایت امروز ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه غیرنظامی لبنانی تاکید کرد که مقاومت حمله به غیرنظامیان را برنمی‌تابد.

شبکه المیادین گزارش داد «حسن فضل الله» در مراسم تشییع پیکر این سه غیرنظامی شهید شده در جنوب لبنان تاکید کرد: این جنایتی است که نمی‌تواند مردم شهرک «بنت جبیل» در جنوب لبنان و مقاومت را سست کند و ما مصمم هستیم که راه مقاومت را ادامه دهیم.

فضل الله تاکید کرد: ما به عهد خود با مقاومت و مردم خود وفا خواهیم کرد و دشمن نمی‌تواند اراده ما را در این منطقه بشکند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما ثابت قدم، استوار و متعهد به مقاومت خود هستیم، هدف قرار دادن غیرنظامیان را تحمل نخواهیم کرد و به تمام جنایات دشمن پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری دولتی لبنان روز چهارشنبه از شهادت سه لبنانی و زخمی شدن یک نفر دیگر در حمله بمب افکن های رژیم صهیونیستی به شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان خبر داد.

به دنبال این اقدام تجاوزکارانه و جنایت بار رژیم صهیونیستی، حزب الله صبح امروز با ۱۲ موشک پایگاه های رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 6 دی 1402 - 22:13:30

دسته بندی :