پاسخ رزمندگان حزب الله به حملات اشغالگران صهیونیست

چهار شنبه 6 دی 1402 - 16:0:0

رژیم صهیونیستی با بمباران منازل غیرنظامیان در جنوب لبنان در تلاش است بر جنایات خود در نوار غزه که با مشارکت آمریکا صورت می گیرد، سرپوش بگذارد اما رزمندگان حزب الله با هدف قرار دادن مراکز تجمع صهیونیستها در خط مرزی لبنان به حملات رژیم اشغالگر پاسخ می دهند.

­­­ویژه ‌- الکوثر: گزارش برنامه « مع المراسلین » شبکه الکوثر حاکیست، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود با تاکید بر اینکه هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز مقاومت است، گفت: دشمن تاوان دردناکی برای آن خواهد پرداخت.
شیخ قاووق  در مراسم بزرگداشت «وسام حیدر مرتضی» شهید راه قدس که در حسینیه شهرک عیتا الجبل برگزار شد، گفت: چنانچه غیرنظامیان هدف گیرند، با هیچ میانجی‌گری منطقه‌ای و بین‌المللی نرمی و سازش در کار نخواهد بود و مقاومت هرگز در پاسخ به این تجاوزات درنگ نخواهد کرد.
این گزارش می افزاید: مردم لبنان متفاوت از سرسپردگی برخی رژیم‌های عربی، پایمردی، استواری و حمایت  خود را از مقاومت‌ قهرمان همواره ثابت کرده اند، این در حالیست که جامعه صهیونیستی از عدم تعادل رنج می برد و صهونیست ها به علت تحولات غزه در حال مهاجرت و فرار هستند.
رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان هر روز در راه آزادسازی بیت المقدس حماسه های قهرمانانه  خلق می کنند وحملات مقاومت ضد پادگان‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی، سرعت فزاینده‌ای داشته است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 6 دی 1402 - 12:4:15