پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به تجاوزات اشغالگران

سه شنبه 5 دی 1402 - 14:10:0

جنبش مقاومت اسلامی لبنان با هدف قرار دادن شهرک های صهیونیست نشین که نظامیان رژیم صهیونیستی در آنجا تجمع کرده اند، به حملات صهیونیست ها به جنوب لبنان پاسخ می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در این باره آمده است: رژیم صهیونیستی که جنایاتش در نوار غزه توسط آمریکا پوشش داده می شود به تجاوزاتش به منازل امن غیرنظامیان در جنوب لبنان ادامه می دهد که این اقدام با حملات جنبش حزب الله به شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی به خصوص منازلی که نظامیان اشغالگر در آنجا تجمع کرده اند، پاسخ داده می شود.

در این خصوص شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد از نظر مقاومت لبنان، هدف قرار دادن غیرنظامیان خط قرمز محسوب می شود و دشمن با هرگونه عبور از این خط قرمز، بهای دردناکی خواهد پرداخت. شیخ قاووق خاطرنشان کرد زمانی که غیرنظامیان هدف قرار گیرند، مقاومت لبنان با هیچ میانجی گیری منطقه ای یا بین المللی همراهی نخواهد کرد و پاسخ شدیدی به این کار خواهد داد که نمونه آن را در هدف قرار گرفتن شهرک های صهیونیست نشین شمال اسرائیل شاهد هستید.

در همین حال ملت مقاوم لبنان بر حمایت از نیروهای قهرمان مقاومت و ایستادن در کنار آنها به رغم سازشکاری رژیم های عربی، تاکید کرد. نیروهای مقاومت نیز هر روز به عملیات قهرمانانه خود که بخشی از مبارزه در راه آزادی قدس است، ادامه می دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 5 دی 1402 - 12:40:40