حزب الله لبنان: ثابت کرده ایم که مرد میدان هستیم

دو شنبه 4 دی 1402 - 12:40:31
حزب الله لبنان: ثابت کرده ایم که مرد میدان هستیم

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر رژیم صهیونیستی حملات خود را گسترش دهد، پاسخ ما نیز دوچندان خواهد بود؛ ما به صهیونیست‌ها ثابت کرده‌ایم که مرد میدان هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از النشره، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنگ در جنوب لبنان (و شمال سرزمین های اشغالی) علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مقاومت غزه است. هیئت هایی از کشورهای غربی در سطوح بالا از ما سه سئوال اساسی را می‌پرسند؛ آیا جنگ را گسترش خواهید داد؟ سرنوشت شهرک‌نشینان چه خواهد شد، آیا بازگشت امنی به شمال فلسطین خواهند داشت؟ آیا مقاومت در جنوب و خط مرزی خواهد ماند یا راهکار مشخصی وجود دارد؟ می‌گویند که این به خاطر ثبات منطقه است. ما به آنها گفتیم که قبل از هر سئوالی جنگ غزه را متوقف کنید.
وی افزود: جنگ جنوب (حزب الله) با جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مرتبط است و گسترش دامنه جنگ در جبهه جنوب لبنان با عملکرد اسرائیل ارتباط دارد؛ اگر رژیم اسرائیل حملات خود را گسترش دهد، پاسخ ما دوچندان خواهد بود، ما به صهیونیست‌ها ثابت کرده‌ایم که مرد میدان هستیم و هرگز کوتاه نمی‌آییم و تهدیدات اسرائیل و آمریکا و همچنین تهدیدات بین المللی تاثیری بر ما ندارد و در میدان خواهیم ماند تا به رژیم صهیونیستی و حامیان آن درسی فراموش نشدنی بدهیم.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: ما در حال حاضر اوضاع پس از جنگ اسرائیل علیه غزه را بررسی نمی‌کنیم، جنگ را متوقف کنید، آنگاه در زمان خود پاسخ سئوال هایتان را خواهید گرفت.
وی با اشاره به جانفشانی لبنانی ها و فلسطینیان گفت: دیگران هم باید به مسئولیت خود عمل کنند و به ما نگویند که شما در جنوب لبنان می جنگید و ممکن است که دامنه جنگ گسترش یابد و به لبنان آسیب بزند. سئوال باید متفاوت باشد؛ چرا در میدان جنگ با ما نیستید؟ تا اسرائیل ببیند که ما ید واحد در لبنان علیه آنها هستیم تا روزی به فکر اشغال یا ضربه زدن نباشند و یا گمان نبرند که لبنان لقمه راحتی برای بلعیدن است.
قاسم در ادامه با اشاره به درست بودن اقدامات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: مشخص شد که حرکت ما در زمان مناسب برای بازدارندگی رژیم اسرائیل انجام شده است و برای این رژیم ثابت شد که ما در میدان آماده هستیم. ما با اسرائیلِ توسعه طلب روبرو هستیم و اگر در زمان بحران در کنار هم نباشیم پس چه زمانی باشیم؟ آنها می‌خواهند که هر جبهه را به تنهایی هدف قرار دهند و سرانجام همه را نابود کنند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: ما در زمره کسانی نیستیم که از تهدیدات توخالی گهگاه صهیونیست‌ها بترسیم، ما مرد میدان هستیم. دشمن هرچه سریعتر حملات خود را متوقف کند به همان میزان تلفات و خساراتش کم‌تر می‌شود. ما به عنوان حزب الله و مقاومت در لبنان و فلسطین و منطقه در موقعیت دفاعی هستیم و از مسئولیت و وظیفه خود شانه خالی نخواهیم کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را
اینجا
دنبال کنید


دو شنبه 4 دی 1402 - 12:40:21