اعلام آمادگی رزمندگان یمن برای جنگ با رژیم صهیونیستی

دو شنبه 4 دی 1402 - 12:13:33

20 هزار نیروی مردمی یمن بعد از به پایان رساندن یک دوره‌ نظامی، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام و تاکید کردند برای مبارزه در کنار فلسطینیان برای آزادسازی خاک فلسطین آماده هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) اعلام کرد که ۲۰ هزار نفر از گروه‌های مردمی این کشور بعد از پایان دوره‌های نظامی «طوفان الاقصی» در استان «حجه» رژه رفتند.
براساس گزارش سبأ، شرکت‌کنندگان در این رژه شعارهایی نظیر «آزادی»، «یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین»، «آمادگی برای حمایت از مجاهدان و مقاومت دلیر فلسطین» و «دفاع از مسائل امت اسلامی به‌ویژه آرمان فلسطین» سر دادند.
در تصاویر منتشرشده از این رژه نیروهای مردمی یمن با در دست داشتن سلاح و پرچم فلسطین و یمن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را تکرار کردند.
خبرگزاری رسمی یمن نوشت در بیانیه‌ای که نیروهای مردمی طی این رژه قرائت کرده‌اند، بر لزوم مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطین تاکید کرده‌اند و همچنین «آمادگی خود برای پیوستن به مردم فلسطین و نیروهای دلیر مقاومت به منظور ورود به حماسه آزادسازی فلسطین» اعلام کرده‌اند.
ارتش یمن از زمان تشدید حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را طی چندین عملیات مورد حمله پهپادی و موشکی قرار داده و همچنین از عبور کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین بوده، از تنگه باب‌المندب ممانعت به عمل آورده است.
«محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن نیز که در این رژه حضور داشت، به سخنرانی پرداخت و گفت مردم استان حجه برای نمایش و گردهمایی به خیابان نیامده‌اند، بلکه برای اعلام آمادگی به منظور ورود به اعماق مرگ در حمایت و پشتیبانی از مقاومت دلیرانه فلسطین آمده‌اند.
محمد علی الحوثی همچنین با اشاره به اینکه رهبر انصارالله در سخنرانی اخیر خود خواستار گشودن مرزها به روی مردم یمن برای ورود به فلسطین شد، تاکید کرد ملت فلسطین از خداوند استعانت می‌جویند و از چیزی هراس ندارند.
وی در ادامه گفت: تمام مردم یمن برای هر جنگی در آینده و مبارزه با آمریکا آماده هستند.
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن  از سران کشورهای عربی خواست که از ذلت و خواری بیرون آیند و وضعیتی را که در آن قرار دارند، ارزیابی کنند، چراکه آمریکا هر طور که بخواهد حرکت می‌کند، دستور و فرمان می‌دهد.
پیش از این، «محمد البخیتی» از اعضای ارشد جنبش انصارالله یمن نیز در گفت‌‌‌و‌گو با شبکه «الجزیره مباشر» تاکید کرده بود اگر یمنی‌ها با فلسطین هم‌مرز بودند، کار اسرائیل را تمام می‌کردند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را
دنبال کنید اینجا


دو شنبه 4 دی 1402 - 12:13:28