پیام مهم السنوار از میدان جنگ برای سران حماس

دو شنبه 4 دی 1402 - 15:0:0
پیام مهم السنوار از میدان جنگ برای سران حماس

رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه پیامی مهمی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن به روحیه بالای رزمندگان حماس اشاره کرده است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از الجزیره نت ، یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، خشن و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده‌ است.
السنوار در این پیام  افزوده‌ است:  گردان‌های القسام - در طول جنگ زمینی - نزدیک به ۵۰۰۰ سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم آخر دچار معلولیت‌های همیشگی شده‌اند. در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز ۷۵۰ دستگاه به طور کامل یا جزئی از بین رفته‌است.
السنوار گفته است که گردان‌های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن آن ادامه می‌دهند و تسلیم شروط اشغالگران نمی‌شوند.
السنوار همچنین در این پیام از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و خاطرنشان کرد که آنها نمونه‌های بی‌نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و اتحاد ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم مردم را بهبود بخشد و استواری آنها را تقویت کند.
پیام السنوار در پی پیشنهادهای دریافت شده توسط رهبری حماس از اشغالگران از طریق میانجیگران قطری و مصری منتشر شد که مربوط به آتش‌بس موقت بشردوستانه است، این در زمانی است که حماس بر فراتر از آتش‌بس‌های بشردوستانه به آتش‌بس فراگیر تاکید دارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را
اینجا
دنبال کنید


دو شنبه 4 دی 1402 - 9:55:37