در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

کارشناس یمنی : بستن باب المندب، رژیم صهیونیستی را خفه می کند

دو شنبه 27 آذر 1402 - 10:44:36

نویسنده و روزنامه نگار یمنی در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر تاکید کرد که اقدامات رزمندگان یمن در دریای سرخ ضد کشتی های رژیم صهونیستی، این رژیم را خفه خواهد کرد.

­­­ویژه - الکوثر: «طالب الحسنی» گفت : کشورهای مختلفی در کنار رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار مردم فلسطین مشارکت دارند، بنابراین نبرد امروز مقاومت در غزه دیگر فقط ضد دشمن صهیونیستی نخواهد بود بلکه این جنگ  علیه آمریکا، فرانسه، بریتانیا ، آلمان و برخی کشورهای عربی هم مشروع است.
وی افزود: در جنگ ناعادلانه ای که امروز ضد مردم غزه درجریان است، مواردی از تبانی ، خیانت و همکاری برخی کشورهای عربی ازجمله مصر، امارات و عربستان به چشم می خورد.
این کارشناس یمنی تاکید کرد: پس ازمسدود شدن باب المندب به روی تردد کشتی هایی که به مقصد رژیم صهیونیستی می‌رفتند، تلاش هایی  از سوی امارات متحده عربی و عربستان سعودی برای باز کردن یک مسیر زمینی از دبی به مقصد سرزمین های اشغالی در حال انجام است تا رژیم صهیونیستی را از محاصره نجاد دهند.
وی گفت: عربستان، امارات ، اردن و مصر به جای کمک به رژیم اشغالگر قدس ، برای شکست محاصره غزه و جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان تلاش کنند.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 27 آذر 1402 - 10:23:17