معاریو : جنگ اسرائیل در غزه رسوایی و یک لکه ننگ است

دو شنبه 27 آذر 1402 - 9:43:22
معاریو : جنگ اسرائیل در غزه رسوایی و یک لکه ننگ است

روزنامه صهیونیستی با انتقاد شدید از مواضع نتانیاهو و کابینه‌اش نوشت: تمامی جنگ‌های انجام گرفته در غزه لکه ننگی بر پیشانی اسرائیل محسوب می‌شود.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه عبری زبان معاریو اذعان کرد، اسرائیل وارد باتلاقی شده است که نحوه بیرون آمدن از آن قابل پیش بینی نیست و کسی نمی‌داند چه سرانجامی خواهد داشت.
این روزنامه نوشته است: هیچ کس نمی‌داند این جنگ چگونه و به چه نحوی به پایان خواهد رسید، به دشواری می‌توان پایانی برای آن پیدا کرد، این در حالی است که پیش بینی شعله ور شدن یا نشدن جبهه شمالی هم امری محال است.
معاریو افزوده است : کسی نمی‌داند سرنوشت ما با این راستگرایان به چه نحو رقم خواهد خورد، در حالی که ما در کرانه باختری بر روی بشکه باروت نشسته ایم و نمی‌دانیم چه زمانی منفجر می‌شود.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی ،  زندگی اسرائیلی‌ها امروز مملو از علامت‌های سئوال است، این در حالی است که توهم امکان حفظ زندگی نسبتا طبیعی در داخل اسرائیل در میان این جنگ‌های متعدد نیز از بین رفته است.
معاریودر پایان تاکید کرده است : هیچ ارتشی در جهان این تعداد تلفات در میان افسران خود در میدان جنگ ندارد، همین امر ابهام موجود در مورد تصمیمات کابینه در مورد جنگ علیه غزه و نیز نحوه مدیریت آن را نشان می‌دهد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


دو شنبه 27 آذر 1402 - 9:43:16