معلولیت بیش از ۳ هزار نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

شنبه 25 آذر 1402 - 11:0:0
معلولیت بیش از ۳ هزار نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

رسانه های رژیم صهیونیستی از ثبت دستکم سه هزار و ۵۰۰ نقص عضو جدید در میان نظامیان این رژیم خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، از رسانه های صهیونیستی، سازمان معلولان ارتش رژیم اسراییل اعلام کرد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ معلولیت جدید در میان نظامیان ثبت شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ۱۸ آذرماه اعلام کرده بود که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، ۵ هزار نظامی زخمی وارد بیمارستان های این رژیم شده و معلولیت ۲ هزار نفر از آن ها تایید شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت پیش از این اعلام کرده بود که ۵ هزار نظامی صهیونیست در جنگ علیه غزه زخمی شده که ۲هزار نفر از آن‌ها معلول شده‌اند.

به گفته منابع خبری، از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون، ۱۰ هزار و ۵۸۴ نظامی صهیونیست زخمی شده اند که ۱۳۱ نفر از آنها در حین درمان کشته شدند و وضعیت ۴۷۱ نفر از آنها بسیار وخیم است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: آمار واقعی زخمی های ارتش که از طریق بیمارستان ها منتشر می شود، بسیار بیشتر از آمارهای منتشر شده توسط ارتش است.

در همین حال، بیمارستان سوروکای رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه (۷اکتبر/ ۱۵ مهرماه) تنها به این بیمارستان ۲۱۴۸ صهیونیست مجروح انتقال داده شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 24 آذر 1402 - 18:18:53

دسته بندی :