هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست در غزه/ افزایش قابل توجه تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 23 آذر 1402 - 13:0:0
هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست در غزه/ افزایش قابل توجه تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۱۰ نظامی صهیونیست در غزه به هلاکت رسیده و ۶ نفر دیگر از آنها مجروح شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در ادامه تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در تهاجم زمینی به نوار غزه، تل‌آویو از هلاکت تعداد قابل توجهی از نظامیان خود خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اذعان کرد که حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه نظامیان این رژیم که در حال تهاجم زمینی به محله «الشجاعیه»  در شهر غزه بودند، هدف کمین نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، در این بیانیه گفته شده که ترکیبی از واحد‌های ۵۳ و ۵۱ ارتش رژیم صهیونیستی شامل تیپ گولانی و پرسنل مهندسی قصد عملیات در یک ساختمان خاص و مناطق اطراف آن را داشتند که هدف تیراندازی سنگین و انفجارهای متعدد قرار گرفتند.

ارتش تل‌آویو که به اذعان خود هنوز نمی‌داند انفجارها بر اثر بمب‌های کارگذاشته‌شده در منطقه یا پرتاب نارنجک رخ داده، گفت نیروهای حماس که در نقاط مرتفع ساختمان‌ها مستقر شده بودند، نظامیان صهیونیست را از دو جهت مختلف مورد حمله قرار دادند.

طبق این گزارش، در کمین موفق نیروهای مقاومت حداقل ۱۰ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۶ نفر دیگر از آنها مجروح شدند.

به نوشته جروزالم پست، با در نظر گرفتن تلفات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد نظامیان اشغالگری که از زمان آغاز تهاجم زمینی در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند، به ۱۱۵ نفر افزایش یافت.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 22 آذر 1402 - 18:1:32

عکسهای بیشتر :