اسرای صهیونیست جز با شروط مقاومت آزاد نخواهند شد

سه شنبه 21 آذر 1402 - 15:0:0

ضرباتی که نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه متحمل می شوند موجب وحشت و سردرگمی دشمن شده و آن را مجبور به عقب نشینی در برخی مناطق نوار غزه کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «فلسطین الصمود» آمده است: مقاومت فلسطین معادله دشواری را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است با این مضمون که درگیری ها در غزه به جنگ تن به تن تبدیل شده است که اشغالگران نمی توانند در آن ادعای پیروزی کنند ولی برای مقاومت کافی است سرپا بماند تا به دشمن بگوید که غزه شکست نخواهد خورد.

خودروهای نظامی متجاوزان با هر گام پیشروی در داخل نوار غزه، زیر ضربات شدید نیروهای مقاومت فلسطین مجبور می شوند چند گام به عقب برگردند. مناطق الشجاعیه، الزیتون، جبالیا و شیخ رضوان، مناطقی است که مقاومت در برابر اشغالگران در آنجا با شدت ادامه دارد. دشمن در حمله به این مناطق، با کمک خودروهای نظامی خود به پیشروی در خیابان های پهن می پردازد تا پیشروی سریع را القاء کند و روحیه مقاومت و ساکنان غزه را درهم بشکند ولی نمی تواند حضور خود را در هر مکانی که به آن دست می یابد، تثبیت کند.

دشمن در برابر ضربات سختی که از مقاومت دریافت می کند، راهی جز خالی کردن خشم خود بر سر غیرنظامیان بی گناه نمی بیند. در محله ها و کوچه های باریک، نظامیان صهیونیست مجبور می شوند پیاده حرکت کنند و وارد جنگ تن به تن شوند که شرایط مناسبی را برای همه نیروهای مقاومت به خصوص گردان های قسام و سرایا القدس برای وارد کردن بیشترین تلفات به نظامیان صهیونیست مهیا می کند. آمارهای بیمارستان های اشغالگران درباره مجروحان و رفت و آمد بالگردها به منطقه، شاهدی بر بالا بودن تلفات و خسارات اشغالگران است.

در خانیونس نیز اشغالگران ماموریت آسانی ندارند. به رغم قدرت آتش بالای نیروهای اشغالگر، نیروهای مقاومت با سرسختی و جدیت به نبرد ادامه می دهند و هرچند نمی توانند مانع پیشروی دشمن شوند ولی مسیر پیشروی آنها را مین گذاری و پر از تله های انفجاری کرده اند و سرسختانه در برابر دشمن مقاومت می کنند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 21 آذر 1402 - 13:6:9