گردهم آیی در لبنان در راستای تجمعات جهانی برای غزه

سه شنبه 21 آذر 1402 - 10:27:55

مردم لبنان و آوارگان فلسطینی مقیم این کشور در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه و حمایت آمریکا از این جنایات، تظاهرات و تحصن برپا کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» آمده است: در سایه تحولات در نوار غزه و مداخله مستقیم آمریکا در شورای امنیت برای جلوگیری از توقف جنگ در غزه، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با شماری از مسئولان احزاب و نیروها و شخصیت های ملی لبنانی به منظور گفتگو درباره دورنمای رویدادهای کنونی، دیدار کرد.

شرکت کنندگان در این جلسه، سکوت جامعه بین المللی در برابر ادامه یافتن کشتار ملت فلسطین و تلاش ها برای پاک کردن مسئله فلسطین را محکوم و آن را همدستی با رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

در همین حال گردهم آیی هایی در لبنان و اردوگاه های آوارگان فلسطینی در این کشور به نشانه همبستگی با ملت فلسطین همزمان با تجمعات جهانی برای دفاع از غزه، برپا شد و دولت لبنان نخستین درخواست رسمی یک کشور عربی را برای برپایی تجمعات جهانی با هدف یاری مردم غزه، به ثبت رساند.

گردهم آیی و راهپیمایی و تحصن در لبنان و اردوگاه های آوارگان فلسطینی در این کشور به نشانه محکومیت تصمیم آمریکا برای حمایت از استمرار جنایات صهیونیست ها علیه مردم غزه و اعلام حمایت و همبستگی با غزه و ساکنان آن و محکومیت جنایات صهیونیست ها، همچنان ادامه دارد. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 21 آذر 1402 - 10:27:51