هدف قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی در باب المندب

سه شنبه 21 آذر 1402 - 7:58:34
هدف قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی در باب المندب

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از هدف قرار گرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه باب المندب در جنوب یمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سازمان امنیت دریایی انگلیس اعلام کرد، گزارشی درباره وقوع یک حادثه امنیتی در نزدیکی تنگه باب المندب در دریای سرخ دریافت کرده و بررسی‌ها درباره این موضوع آغاز شده است.

همزمان، برخی منابع اطلاعاتی گزارش دادند یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در باب‌المندب نزدیک سواحل یمن  با موشک ضدکشتی هدف قرار داده شده است.

دقایقی بعد اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: «آتش‌سوزی در یک کشتی نزدیک باب‌المندب گزارش شده است و به کشتی‌های دیگر توصیه می‌شود مراقب باشند».

این سازمان همچنین افزود: «نهادی که خود را نیروی دریایی یمن معرفی می‌کند، به یک کشتی دستور داده مسیر خود را به بندری در یمن تغییر دهد».

از سوی دیگر کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد، خبرها حاکی از حمله به یک کشتی صهیونیستی در تنگه باب المندب در نزدیکی سواحل یمن با یک موشک ضدکشتی است.

هنوز منابع رسمی گزارشی در این باره منتشر نکرده‌اند.

پیش تر نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد از عبور و مرور کشتی‌های صهیونیستی یا دیگر کشتی ها به مقصد فلسطین اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

نیروهای مسلح یمن تأکید کرد از زمان انتشار این بیانیه، فرمان جلوگیری از عبور همه کشتی‌ها به مقصد سرزمین‌های اشغالی فلسطین اجرایی خواهد شد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 21 آذر 1402 - 7:58:28