اظهارات افسر و بازجوی سابق شاباک درباره «یحیی السنوار»

یک شنبه 19 آذر 1402 - 7:0:0
اظهارات افسر و بازجوی سابق شاباک درباره «یحیی السنوار»

یک افسر و بازجوی سابق شاباک، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، درباره «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه و 180 ساعت بازجویی از وی سخن گفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از رای الیوم، مایکل کوبی، افسر سابق شاباک، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، با اشاره به سابقه بازجویی 180 ساعته خود از یحیی السنوار، رییس حماس در غزه در زمانی که وی اسیر رژیم صهیونیستی بود، گفته است که یحیی السنوار را "بهتر از مادرش " می شناسد.

کوبی در گفتگو با سی ان ان گفته است: "در این بازجویی از السنوار که در آن زمان 28 – 29 ساله بود پرسیدم چرا ازدواج نکرده ای؟ چرا نمی خواهی خانواده داشته باشی؟ و او در جواب گفته بود حماس، همسر و فرزند و خانواده و همه چیز من است".

بنابر این گزارش، السنوار نقشی قابل توجهی در ایجاد سازوکارهای ضدجاسوسی برای جنبش حماس داشته است. وی از جمله افرادی است که همانند محمد الضیف (فرمانده شاخه نظامی حماس) تأکید دارد باید دامنه جنگ و نبرد با دشمن صهیونیستی به عمق اراضی اشغالی کشیده شود.

رژیم اسرائیل از 7 اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) به بعد 250 هزار تقاضای دریافت مجوز حمل سلاح از سوی شهرک نشینان دریافت کرده است و این آمار از مجموع دو دهه گذشته بیشتر است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 18 آذر 1402 - 18:18:16