گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

نسل کشی مردم غزه همچنان ادامه دارد

شنبه 18 آذر 1402 - 12:1:53

بمبارن شدید غزه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد دومین ماه شد و اشغالگران بمباران مناطق مسکونی را تشدید و به کشتارهای جدیدی در رفح، خان یونس، شهر غزه، جبلیه و بسیاری دیگر از مناطق اقدام کردند.

­­­ویژه‌ -الکوثر گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر ازغزه حاکیست، تعداد شهدای فلسطینیان  امروز از هفده هزار و پانصد نفر گذشت و آمار زخمی ها هم به عدد 46هزار نفر رسیده است و این درحالیست که هنوز هزاران نفر در زیر آوارهای ناشی از بمباران  صهونیستها مفقود هستند.
حملات و بمباران و کشتار ارتش اشغالگر و غاصب صهیونیستی در غزه  در حالی  ادامه دارد که جامعه جهانی همچنان چشمان خود را به این جنایات و نسل کشی بسته و سکوت اختیار کرده است .
ارتش اشغالگرقدس ازهوا، دریا و زمین نوار غزه را  هدف حملات وحشیانه  خود قرار داده و به تجاوزاتش همچنان ادامه می دهد . این موضوع باعث آوارگی  گسترده مردم غزه به علت بمباران و تخریب خانه‌هایشان شده است، مردمی که از امکانات ابتدایی بهداشتی و امدادی برخوردار نیستند و مشکلات فراوانی  درخصوص تامین سوخت و دارو دارند.
اما در تحولات میدانی، رزمندگان مقاومت فلسطین با روحیه بالایی در برابر اشغالگران ایستادگی می کنند و با انهدام ده ها تانک و خودروی نظامی ارتش صهیونیستی ، خسارات سنگینی به اشغالگران  وارد کرده اند و صدها نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده اند.
مقاومت مثال زدنی رزمندگان فلسطینی و مردم غزه که درکنار هم  ضد ارتش اشغالگر صهیونیستی می جنگند و ایستادگی می کنند ، باعث حیرت ناظران و کارشناسان سیاسی شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 آذر 1402 - 12:1:47