روحانی سرشناس لبنانی : غرب از دموکراسی برای تحقق منافع خود استفاده می کند

شنبه 18 آذر 1402 - 15:0:0

شیخ «قاضی حنینا» ، رئیس هیئت امنای مجمع علمای مسلمان لبنان در گفتگو با برنامه « الوجه الاخر» شبکه الکوثر تاکید کرد : دمکراسی غرب تنها در مسیر تحقق منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

­­­ویژه ‌ -الکوثرشیخ «قاضی حنینا» تصریح کرد: غربی ها همیشه از دموکراسی به عنوان ابزاری برای  تامین منافع خود استفاده می کنند و هرگاه این دمکراسی در تضاد با منافعشان باشد، از آن هیولا می سازند.
وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانشان درماجرای مرگ مبهم یک دختر ایرانی (مهسا امینی)، چون به دنبال تحقق منافع و اهداف پلید خود و سرنگونی نظام اسلامی ایران بودند، ماجرای مرموز مرگ این دختر را در رسانه های خود با آب و تاب فراوان بازتاب دادند اما درماجرای کشتار و نسل کشی مردم غزه همین کشورها و رسانه ها سکوت کرده اند.
رئیس هیئت امنای مجمع علمای مسلمان لبنان در گفتگو با برنامه وجه الاخر شبکه الکوثر خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که تمام غزه در حال ویران شدن است و هزاران کودک و زن تنها برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی کشته می شوند و آمریکا هم  برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی، دراین کشتار شریک است .
این روحانی لبنانی در پایان گفت: پس از نبرد طوفان الاقصی شاهد هجوم روسای جمهور و شخصیتهای غربی به فلسطین اشغالی بودیم تا رژیم صهیونیستی را نجات دهند، زیرا موجودیت  این رژیم جعلی در حال فروپاشی کامل بود و اگر آمریکا و غربی ها دخالت نمی کردند، دیگر رژیم صهیونیستی وجود نداشت .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 آذر 1402 - 12:0:10