واکنش رزمنده یمنی به عملیات روانی سخنگوی ارتش صهیونیستی

شنبه 18 آذر 1402 - 9:58:5

رزمنده یمنی در پاسخ به رجزخوانی و توهین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به اعراب گفت: اگر به دنبال شرافت عربی هستی باب المندب را ببین!

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آویچای آدرایی ، سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با انتشار ویدیویی با یادآوری جنگ غزه  به تمسخر شرافت اعراب  پرداخت.
در واکنش به این کلیپ،  یکی از رزمندگان یمنی  در فیلمی کوتاه به او تاکید کرد اگر به دنبال یافتن شرافت اعراب و یمنی ها هستی ، باب المندب را ببین. 
ارتش یمن اخیرا یک فروند کشتی رژیم اسرائیلی موسوم به «گلکسی لیدر» را در آب‌های دریای سرخ توقیف کرده است. بعد از توقیف این کشتی عملا دریای سرخ برای تجارت صهیونیست‌ها ناامن شده و در آینده‌ای نه چندان دور تبعات توقیف کشتی، در اقتصاد رژیم تلاویو نمایان خواهد شد.
بعد از ناامن شدن دریای سرخ برای تجارت صهیونیست‌ها و تحمل خط و نشان یمنی‌ها، حال باید صهیونیست‌ها یک فشار روانی دیگر را تحمل کنند و آن هم مانور رسانه‌ای یمنی‌ها بر روی عرشه کشتی است!
کشتی «گلکسی لیدر» هم اکنون در سواحل یمن است اما تبدیل به جاذبه‌های گردشگری برای یمنی‌ها شده  و ده‌ها ویدیو و عکس از این کشتی منتشر گردیده  که روح و روان صهیونیست‌ها را آزار داده است. 
کشتی توقیف شده محل تفریح یمنی‌ها شده است، از برگزاری مراسم عروسی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان بر روی عرشه کشتی گرفته تا بساط قلیان، سلفی مسافران و... 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 آذر 1402 - 9:57:58