حزب‌الله لبنان : با قدرت در میدان نبرد حاضریم

شنبه 18 آذر 1402 - 10:3:36
 حزب‌الله لبنان : با قدرت در میدان نبرد حاضریم

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت، رژیم صهیونیستی را در موضع ضعف و در وضعیت جنگی فرسایشی قرار داده تاکید کرد، عملیات‌های ما ضد دشمن ادامه دارد و اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند اراده خود را به مقاومت تحمیل کند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جنگ غزه اعلام کرد، عملیات‌های مقاومت در سراسر منطقه در لبنان، یمن و عراق برای حمایت از غزه و فشار برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر ادامه دارد.
شیخ دعموش در خطبه‌های نماز جمعه گفت، ایستادن در کنار غزه و حمایت از مقاومت یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی است و از طرف دیگر دفاع از لبنان در برابر رژیم صهیونیستی یک وظیفه ملی بوده و هیچ یک از تحریکات و تهدیدات صهیونیست‌ها ضد لبنان ما را از انجام این وظیفه و ادامه عملیات ضد دشمن در جنوب لبنان منصرف نخواهد کرد.
وی افزود، عملیات‌های مقاومت، دشمن را وارد یک جنگ فرسایشی واقعی و ادامه دار کرده و اسرائیل در برابر ضربات مقاومت در موضع ضعف قرار دارد و ناتوان‌تر از آن است که اراده خود را به لبنان تحمیل کند یا معادلات موجود را تغییر دهد و یا دستاوردی در برابر مقاومت کسب کند. حزب‌الله با تمام توان، شجاعت و درایت در مقابله با دشمن در میدان حضور خواهد داشت و در پاسخ به هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی ضد لبنان، تعلل نخواهد کرد.
این مقام حزب‌الله تاکید کرد، تجاوز به غزه یک تجاوز صرفا اسرائیلی نیست؛ بلکه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی است؛ زیرا آمریکا طرفی است که تصمیم برای آغاز جنگ علیه غزه را اتخاذ کرد و بر ادامه آن اصرار دارد و مانع توقف این جنگ می‌شود. بنابراین امریکا مسئول همه جنایت‌ها و فجایعی است که در غزه رخ می‌دهد. ملت فلسطین با دستور و تصمیم آمریکا و با سلاح‌های آمریکایی که هرروز برای رژیم اشغالگر ارسال می‌گردد، قتل عام می‌شوند.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد، صحنه‌های کشتار غیرنظامیان غزه و تکه تکه شدن بدن آنها در خانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها و ... را همه جهان از تلویزیون می‌بینند و همه می‌دانند که تاکنون بیش از هفده هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند. این درحالی است که وزیر خارجه آمریکا می‌آید و در دروغی آشکار به دنیا می‌گوید واشنگتن اسرائیل را از حمله به غیرنظامیان بازمی‌دارد!
شیخ دعموش در پایان اظهار داشت، همه جهان می‌داند که تجاوزات آمریکایی-صهیونیستی ضد غزه تاکنون نتیجه‌ای جز کشتار غیرنظامیان و تخریب ساختمان‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز غیرنظامی نداشته و دشمن تاکنون حتی یک دستاورد هم محقق نکرده و همواره در برابر مقاومت عاجز است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 آذر 1402 - 9:46:47