مقام اسبق صهیونیست: در مدیریت جنگ شکست خوردیم

چهار شنبه 15 آذر 1402 - 8:56:21
مقام اسبق صهیونیست: در مدیریت جنگ شکست خوردیم

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی شرایط این رژیم را دیوانه‌وار خواند و گفت: کابینه اسرائیل قابلیت مدیریت جنگ را ندارند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «موشه یعلون» ، وزیر جنگ اسبق  رژیم صهیونیستی  در گفتگو با پایگاه عبری‌زبان «آیس» در رابطه با شرایط بغرنج رژیم صهیونیستی و اتهامات متقابل مقامات این رژیم به یکدیگر درخصوص مقصر بودن در شکست 7 اکتبر گفت: ما همگی کاملاً دیوانه شده‌ایم، همه ما گناهکاریم این‌قدر به یکدیگر حمله نکنید.
وی افزود: ما در شرایط دیوانه‌واری قرار داریم، ازاین‌رو من از همان ابتدای جنگ هشدار دادم، این کابینه قادر به مدیریت این جنگ نیست و به‌طور حتم این نخست وزیر هم در قواره مدیریت جنگ نمی‌باشد.
 موشه یعلون به‌عنوان وزیر جنگ اسبق به انتقادات گزنده خود علیه نخست وزیر نتانیاهو مشهور است، وی چهار روز پیش هم در شبکه 12 تلویزیون گفته بود: من این هفته نسبت به عملکرد گانتس و آیزنکوت هم دچار سرخوردگی شدم، آنها به این خاطر وارد کابینه شدند چون می‌دانستند کابینه کارآمدی نیست، نتانیاهو که صرفاً در تکاپوی حفظ جایگاه سیاسی خویش است، بن‌گویر و سموتریچ هم که اصلاً کارآمدی در مورد انجام عملیات جنگی ندارند.
یعلون در صفحه خود در ایکس هم خطاب به اعضای لیکود نوشت:‌ ای اعضای لیکود، ‌ای اعضای کنست، به‌شهادت هداس کلاین، یوزی آراد، ژنرال گی تسور (در مورد پرونده فساد نتانیاهو معروف به پرونده 1000) گوش دهید، چرا می‌گذارید نتانیاهو اسرائیل را ویران کند، او ما را بنا به میل‌وهوس‌های خود به این سو و آن سو می‌برد؟ آیا حاضرید در مورد این دوره تاریک برای فرزندان و نوه‌های خود سخن بگویید؟ به‌پا خیزید و کاری بکنید، آهای ادلشتاین، اردان، برکات و دیختر با شما هستم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 15 آذر 1402 - 8:56:9