اعتراف تلخ بایدن به شکست برابر حماس

پنج شنبه 9 آذر 1402 - 17:30:0
اعتراف تلخ بایدن به شکست برابر حماس

رئیس‌جمهور آمریکا به دلایلی همچون شکست پروژه عادی‌سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی، برهم خوردن نقشه‌های بایدن در انتخابات آینده این کشور و… مجبور به اعتراف تلخ به شکست برابر حماس و مقاومت فلسطین شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بایدن در اظهاراتی در مراسم جمع آوری کمک های مالی برای کمپین انتخاباتی اش گفت: یکی از دلایل عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی این بود که می دانستند در آستانه نشست با سعودی ها هستم تا از آن‌ها بخواهم رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

بایدن اعتراف کرد، آن‌ها از دست جنگجویان حماس متحمل خسارت شده‌اند. این اظهارات نتیجه بسیار مهمی دارد که می توان آن‌ها را به شرح زیر خلاصه کرد:

اول: اعتراف به شکست پروژه عادی سازی روابط به این معناست، سیاست های آمریکا در غرب آسیا محدود به حفظ منافع رژیم صهیونیستی است و هر اقدام آمریکا را باید تنها در این چارچوب خواند. آمریکا به تمام دنیا ثابت کرده فقط به فکر امنیت صهیونیست‌هاست و از این رو تمام توان نظامی، دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی خود را در خدمت رژیم صهیونیستی به کار می گیرد. 

دوم: اعتراف بایدن به معنای گسترش دایره شکست و بازندگان عملیات «طوفان الاقصی» است. اسطوره شکست‌ناپذیری سلاح‌های واشنگتن که از آن به عنوان بزرگترین ابرقدرت جهان یاد می شود، با تفنگ ها و سلاح‌های ساده متعلق به مبارزان قسام در هم شکست.

سوم: حماس رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا را تحت تأثیر قرار داد. مشخص است نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا برخی کمپین های انتخاباتی خود را بر اساس حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی استوار می کنند، همان‌گونه که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر نامزدها انجام دادند. 

چهارم: حماس با عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد آمریکا از هیچ تلاش و توطئه‌ای برای حمایت از رژیم صهیونیستی دریغ نمی کند، بنابراین نه تنها در حمایت نظامی، بلکه در بُعد رسانه ای، دیپلماتیک و سیاسی نیز ناکام ماند و ما نیز از این اقدام حمایت کردیم. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 10 آذر 1402 - 13:33:33

دسته بندی :