در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

عملیات طوفان الاقصی پرونده اسرای فلسطینی را احیا کرد

چهار شنبه 8 آذر 1402 - 10:35:27

یک کارشناس مسائل فلسطین با ستایش از رفتار رزمندگان مقاومت در برخورد با اسرای صهیونیست، گفت: عملیات طوفان الاقصی پرونده اسیران فلسطینی را که بعضا فراموش شده بودند، زنده و احیا کرد.

ویژه - الکوثر:  پروفسور «صلاح الدین القری» در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر تصریح کرد: علیرغم اینکه رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی با رفتار وحشیانه و ددمنشانه اش  خانه های فلسطینی ها را در غزه بمباران و به خاک غزه تجاوز کرد اما می بینیم  رزمندگان و قهرمانان مقاومت و گردان های القسام  به دور ازهر اقدام نفرت انگیز و انتقام جویانه با اسرای اسرائیلی رفتار خیلی خوبی داشتند.
وی افزود: آیا اشغالگران صهیونیست نیز همین رفتار را با اسرای فلسطینی داشتند ؟  آیا رفتار انساندوستانه  رزمندگان مقاومت در مجامع بین المللی منعکس شد؟
کارشناس مسائل فلسطین ادامه داد: تاکنون هیچ  پیگیری خاصی برای رسیدگی به موضوع اسیران فلسطینی درمجامع بین المللی صورت نگرفته و زمانی که موضوع اسرای فلسطینی درسطح بین المللی مطرح می شود، جامعه جهانی آن را نادیده  میگیرد تا اینکه عملیات طوفان الاقصی  پرونده اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را که سالها به فراموشی سپرده شده بودند،  در سطح بین المللی  احیا ء و زنده کرد.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 8 آذر 1402 - 10:35:22