رسانه‌ها گزارش دادند:

دیدار یحیی سنوار با اسرای صهیونیست

سه شنبه 7 آذر 1402 - 7:37:40
دیدار یحیی سنوار با اسرای صهیونیست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به نقل از یکی از اسرا گزارش دادند، یحیی سنوار رئیس حماس در غزه با اسرای صهیونیستی دیدار کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد، یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با اسرای صهیونیستی دیدار و با آنها به زبان عبری صحبت کرده است. 

کانال 12 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، یکی از زنان اسیر صهیونیست به خانواده ‌اش گفته است در روزهای نخست اسارت، زمانی که در یک تونل نگهداری می‌شدند، شخصی به دیدارشان آمده که یحیی سنوار رهبر حماس در غزه بوده و به آن‌ها گفته نگران نباشند، هیچ آسیبی به آنان نخواهد رسید و در یکی از امن‌ترین مکان‌ها هستند.

پیش تر نیز اسرای صهیونیستی که در طول آتش بس موقت آزاد شده بودند، از رفتار مناسب و خوب نیروهای مقاومت فلسطین در غزه با اسرا خبر داده بودند.

در همین حال یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد طی روزهای پیش از آتش بس، یحیی سنوار به صورت مداوم با رهبران حماس در خارج در تماس بوده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم مدعی شده بودند در حملات به غزه ارتباط رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با محیط بیرون قطع شده است.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه که از ساعت 7 صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شده است، برای 2 روز دیگر تمدید شد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 7 آذر 1402 - 7:37:30