در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

شکست رژیم صهیونیستی در ادامه مسیر تهاجمی خود

دو شنبه 6 آذر 1402 - 10:43:22

رسانه های صهیونیستی با اشاره به روحیه بالای مردم غزه و استقبال گرم آنها از اسرای فلسطینی نوشتند: ارتش اسرائیل برای ادامه مسیر تهاجمی خود با دشواری های فراوانی روبرو است .

­­­ویژه‌ - الکوثر:  گزارش برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست،  رسانه های رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته با  تحلیل و بررسی موضوع آتش بس در نوار غزه، صحنه های آزادسازی اسرا از زندان ها و شادی  فلسطینی ها تاکید کردند ارتش اسرائیل برای ادامه مسیر تهاجمی و حمله نظامی با دشواری ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.
یکی از فرماندهان ارتش اشغالگر دراین باره گفت: بعد از آتش بس ، علیرغم اینکه به مردم غزه هشدار دادیم به خانه های  خود (جنوب غزه) برنگردند اما آنها توجهی نداشتند و قصد ورود به شهر غزه را داشتند. آنها در حالی که جنگ ادامه دارد به پیشروی خود ادامه دادند.
روحیه بالای مردم غزه ، مقاومت و استواری آنها موجی از سؤالات را در میان کارشناسان صهیونیست  ایجاد کرده و باعث اختلاف نظر آنها در ادامه جنگ غزه شده است .
مقامات و فرماندهان ارتش رژیم  صهیونیستی بر این باورند که دیگر نمی توانند به همان تجاوزاتی که قبل از آتش بس بود، برگردند و نیروهای نظامی انگیزه و انرژی برای ادامه جنگ ندارند. همچنین صهیونیست‌ها می دانند که دیگر تنها بازیگران تحولات غزه نیستند  زیرا تمام جهان شاهد جنایات و اقدامات وحشیانه آنها در غزه بوده است.
رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدید و متفاوتی از تحولات غزه شده  که شامل آتش بس و تبادل اسرا است و باید گفت که این رژیم در دستیابی به دو هدف اصلی اعلام شده یعنی نابودی حماس و آزادی افراد اسیر نزد حماس ، به نتیجه نرسیده و شکست خورده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 6 آذر 1402 - 10:43:17