سرگرم شدن آل سعود با فستیوال سگ‌ها/ مردان مقاومت در پی شهادت و دفاع از وطن

پنج شنبه 2 آذر 1402 - 8:30:0
سرگرم شدن آل سعود با فستیوال سگ‌ها/ مردان مقاومت در پی شهادت و دفاع از وطن

به رغم فجایع کشتار زنان و کودکان فلسطینی در غزه، عربستان سعودی برای اولین بار در سطح بین‌المللی میزبان فستیوال سگ‌های آموزش‌دیده خواهد شد که در جریان چهارمین فصل جشنواره موسم ریاض برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، چهارمین فصل جشنوار موسم ریاض در عربستان سعودی اولین فستیوال در سطح بین‌المللی خواهد بود که یک بخش ویژه‌ای را برای حضور سگ‌های آموزش‌دیده جهت رقابت در ۴ رشته اختصاص می‌دهد.

“ترکی الشیخ” رئیس اداره عمومی سرگرمی عربستان سعودی با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی X از برگزاری این جشنواره خبر داد.

عربستان سعودی درحالی در تدارک فستیوال سگ ها است که رژیم صهیونیستی در حال شدیدترین جنایات تاریخ خود علیه زنان و کودکان فلسطینی در غزه است و با تخریب بیش از نیمی از خانه ها و آواره کردن آنها، هم اکنون در موسم سرما در چادرها و با کمترین وسایل گرمایشی، امکانات اولیه غذایی و بهداشتی مواجه هستند.

مردان عرب در فلسطین در راه دفاع از خاک، ناموس، سربلندی و کرامت و شهادت در راه خدا مسابقه می دهند اما عربستان سعودی در این روزها با سگ ها مسابقه می دهد!

جوانان و مردان غزه در محاصره در مقابل جنایتکارترین رژیم به پیروزی می رسند، در حالی که آل سعود با سگ ها و رقصنده ها سرگرم می شوند.

بنابر این گزارش، فستیوال سگ‌ها در عربستان سعودی از ۳۰ نوامبر به مدت دو روز برگزار می‌شود و در آن بیش از ۲۵۰ سگ در رشته‌های سگ‌های تازی، مهارت‌های چابکی، سگ‌های کاری و رقابت‌های زیبایی شرکت می‌کنند.

موسم ریاض جشنواره‌ای است که سازمان عمومی سرگرمی عربستان سعودی آن را ترتیب داده و میزبان رویدادهای مختلفی از موسیقی و هنر گرفته تا غذا و ورزش است.


 


چهار شنبه 1 آذر 1402 - 20:12:23

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :