دیدار سید حسن نصرالله با رهبران حماس

چهار شنبه 1 آذر 1402 - 19:30:0
دیدار سید حسن نصرالله با رهبران حماس

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در دیدار با رهبران جنبش حماس، مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه را بررسی و بر تداوم همکاری‌ها و هماهنگی‌ها تا رسیدن به پیروزی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از العهد، سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه، ۱ آذرماه با خلیل الحیه، معاون جنبش حماس در غزه و اسامه حمدان از رهبران این جنبش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار این دو عضو ارشد جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان، تحولات مربوط به حوادث فلسطین اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و مواضع و سناریوهای موجود در تمامی محورها به‌ویژه نوار غزه ارزیابی شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که این دیدار با هدف ارزیابی مواضع و احتمالات در جبهه‌های مقاومت و به‌ویژه در نوار غزه انجام شد.

حاضران در این نشست همچنین بر اهمیت ادامه تلاش و همکاری دائم و ثبات و پایداری در مسیر دستیابی به پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل‌آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 1 آذر 1402 - 19:41:25