موج محکومیت‌ها علیه حمله به خبرنگاران المیادین

چهار شنبه 1 آذر 1402 - 10:0:0
موج محکومیت‌ها علیه حمله به خبرنگاران المیادین

حمله روز سه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به تیم خبری شبکه المیادین که به شهادت یک زن خبرنگار و یک فیلم‌بردار این شبکه منجر شد، با موجی از محکومیت‌ها روبرو شد و حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت نشان از نقش رسانه در برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مقاومت پاسخ آن و سایر جنایت‌ها علیه شهروندان لبنانی را خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از سایت النشره، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر شبکه المیادین مورد تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفت. این جنایت و آنچه قبل از آن رخ داده، اهمیت نقش رسانه‌ها در افشای اقدامات تروریستی دشمن را آشکار می‌کند.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن مستقیم متخصصان رسانه‌ها توسط دشمن نشان می‌دهد که چقدر دشمن از نقش مهم رسانه‌ها آشفته شده است. ما از رسانه‌های بین‌المللی و نهادهای بشردوستانه می‌خواهیم جنایت علیه همکارمان، خانم فرح عمر و ربیع المعماری را محکوم کنند.

حزب الله اضافه کرد: ما تأکید می‌کنیم که این تجاوز و شهادت سایر شهروندان بدون پاسخ مجاهدین مقاومت اسلامی نخواهد ماند.

نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان نیز ضمن محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این حمله بار دیگر ثابت می‌کند که جنایت اسرائیل حد و مرزی ندارد و هدف آن ساکت کردن رسانه‌هایی است که از جنایات و حملات آن پرده برمی‌دارند.

وی افزود: این مصیبت وارده را به خانواده المیادین و خانواده این دو شهید رسانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای آنان رحمت الهی و برای خانواده‌هایشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


سه شنبه 30 آبان 1402 - 18:47:43

دسته بندی :