انهدام 60 خودرو نظامی اسرائیل در 72 ساعت گذشته

سه شنبه 30 آبان 1402 - 8:10:11
انهدام 60 خودرو نظامی اسرائیل در 72 ساعت گذشته

سخنگوی گردان‌های قسام اعلام در 72 ساعت گذشته، نیروهای قسام 60 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی از جمله 10 نفربر این رژیم منهدم کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد درگیری‌ها با دشمن در چندین منطقه در نوار غزه همچنان با شدت ادامه دارد. مبارزان ما چند عملیات ویژه بر ضد دشمن انجام دادند و تعدادی از نظامیان را زخمی کردند و شماری دیگر را به هلاکت رساندند.

وی افزود: شنبه گذشته نیروهای پیاده نظام اسرائیلی را در کمینی در جنوب غرب غزه گرفتار کردیم. مبارزان ما صدای فریادها و درخواست های نظامیان صهیونیست برای کمک را شنیدند.

ابوعبیده تاکید کرد: مبارزان ما در منطقه التوام در شمال غزه یک نفربر اسرائیلی را هدف قرار دادند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و دست کم 7 تن از آنها را به هلاکت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: 25 نفر از نیروهای ویژه ما ظهر روز یکشنبه در عملیاتی، نظامیان دشمن را در بیمارستان الرنتیسی هدف قرار دادند. یکی از مبارزان ما در این عملیات به شهادت رسید.

سخنگوی قسام گفت: مبارزان ما از فاصله صفر، 4 نیروی پیاده نظام اسرائیل را که از یک نفربر نزدیک بیمارستان الرنتیسی پیاده شدند، به هلاکت رساندند.

ابوعبیده افزود: هدف اشغالگران در این جنگ، نابودی و کشتن غیرنظامیان است. دشمن درهم شکسته خواهد شد اما اراده ما هرگز شکسته نخواهد شد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 30 آبان 1402 - 8:10:6