سکوت مرگبار جوامع بین المللی در قبال جنایت جنگی غزه

دو شنبه 29 آبان 1402 - 15:30:0
سکوت مرگبار جوامع بین المللی در قبال جنایت جنگی غزه

هولوکاست و کشتار جمعی در غزه ادامه دارد؛ بیمارستان ها ومدارسی که مردم آواره به آن پناه می برند، با بمباران وحشیانه اشغالگران تبدیل به گورستا دسته جمعی شده است.

 

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: کارشناسان و ناظران بر این باورند وحشی گری رزیم صهیونیستی برای جابه‌جایی ومهاجرت اجباری خانواده‌های فلسطینی از غزه است تا بدین وسیله بر شکست‌های میدانی خود در برابر مقاومت فلسطین سرپوش بگذارد.

 44 روز از جنگ بی امان هوایی، زمینی و دریایی بر مردم فلسطین می گذرد و نقض کامل حقوق بشر تصاویر فجیعی را در غزه رقم زده است. 

فاجعه انسانی و درد ورنج عظیم مردم، اوارگی و ویرانی غزه را به شهر مردگان برای زندگی تبدیل کرده است اما هیچ کدام از اینها و حتی حملات خشونت آمیز و بمباران وحشیانه منازل هم، مانع نشده است تا شهروندان شهر خود، غره را ترک کنند.

هدف اصلی نظامیان اشغالگر زنان و کودکان هستند و تاکنون بیش از دوازده هزار شهید ثبت شده است. اما پایداری فلسطینی ها نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند و آنها تا پیروزی نهایی به راه خود ادامه می دهند.

همزمان با تجاوز به نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی نیز شاهد تشدید حملات به اردوگاه‌های فلسطینی وبازداشت فلسطینینان است، این در حالی است که اشغالگران به سیاست تخریب منازل در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی، و محاصره مسجد مبارک الاقصی ادامه می دهند واز ورود فلسطینیان به مسجد ممانعت به عمل می آورند تا امنیت شهرک نشینان را تأمین کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 


دو شنبه 29 آبان 1402 - 19:42:3