توقیف کشتی صهیونیستی، تاوان خون بیگناهان غزه است

دو شنبه 29 آبان 1402 - 14:0:0
توقیف کشتی صهیونیستی، تاوان خون بیگناهان غزه است

«سامی ابوزهری» از رهبران جنبش حماس در واکنش به توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروهای مسلح یمن گفت: توقیف این کشتی یک پیروزی برای خونهای ریخته شده در غزه است و آمریکا و رژیم صهیونیستی باید تاوان این خون ها را بدهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از خبرگزاری شهاب، سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروهای مسلح یمن تحولی و رخدادی ویژه و یک پیروزی برای خون‌هایی است که در غزه ریخته شده است.

وی افزود که این اقدام باید الگویی برای تمام امت اسلامی در هر نقطه از جهان باشد و اقداماتی در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی اتخاذ شود.

ابوزهری خاطرنشان کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی باید تاوان جنایت‌های خود در غزه را بدهند.

روز گذشته (یکشنبه) منابع موثق به المیادین اعلام کردنده بودند که نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف کنند و ۵۲ سرنشین این کشتی بازداشت شدند.

یحیی سریع، سخنگوی نظامی ارتش یمن سپس تاییدکرد که این کشتی صهیونیستی بوده و به بندری در یمن منتقل شده است.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز پیش از این تاکید کرد: از واکنش دشمن صهیونیستی به توقیف کشتی اسرائیلی هراسی نداریم. انصارالله پیش‌تر اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 29 آبان 1402 - 19:21:0