راهپیمایی مردم ایران وسایر کشورهای جهان در حمایت از مردم غزه

یک شنبه 28 آبان 1402 - 19:30:0
راهپیمایی مردم ایران وسایر کشورهای جهان در حمایت از مردم غزه

مردم ایران شنبه ۲۷ آبان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور راهپیمایی و تجمع کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «فلسطین الصمود» در این باره آمده است شرکت کنندگان در این تظاهرات بزرگ با برافراشتن پرچم وبنرهایی در محکومیت اشغالگری صهیونیستی، حمایت استکبار جهانی و ایالات متحده آمریکا از نسل کشید اسرائیل و سکوت جوامع بین المللی در قبال جنایات جنگی این رژیم جعلی صهیونیستی اعتراض خود را به جهانیان نشان دادند.

این در حالی است که راهپیمایی ها و تظاهرات مشابهی نیز در کشورهای منطقه و سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه و محکومیت جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

ما شاهد تظاهراتی در بغداد، پایتخت عراق و جنوب این کشور بودیم و هزاران بحرینی نیز در با شرکت در راهپیمایی  حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند، و خواستار اخراج سفیر اشغالگر از منامه پایتخت بحرین شدند.

مردم پادشاهی عمان نیز در همبستگی با مقاومت مردم غزه، حمایت و همبستگی خود را از آرمان مردم فلسطین ابراز کرده و کمک های مالی برای حمایت از مردم نوار غزه، جمع آوری کردند. مردم لبنان هم با آرمان های فلسطین تجدید عهد کردند.

همزمان با تظاهرات روز شنبه در ایران و کشورهای منطقه، انگلیس، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و سایر کشورهای غربی نیز شاهد تظاهرات گسترده در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و محکومیت مواضع آمریکا و غرب در حمایت رژیم کودک کش بودند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 28 آبان 1402 - 16:50:17

دسته بندی :