نشست دیرهنگام شورای حکام در خصوص تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 25 آبان 1402 - 19:0:0
نشست دیرهنگام شورای حکام در خصوص تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست هفته آینده درباره پیامدهای خطرات ناشی از استفاده یا تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی بحث خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از منابع مطلع دریافته که این سوژه قرار است ذیل آیتم «سایر موضوعات» در جلسه شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فعالیت‌های اتمی نامشروع رژیم صهیونیستی که ایران بارها نسبت به عواقب آن هشدار داده و خواستار توجه دقیق و رسیدگی جدی به آن شده است، درحالی به دستور کار اعضای شورای حکام اضافه شده که اخیراً "عمیحای الیاهو" وزیر به اصلاح میراث کابینه رژیم صهیونیستی طی سخنانی خواهان بررسی امکان استفاده از بمب اتمی علیه غزه به عنوان یک گزینه‌ این رژیم شده بود.

در همین پیوند رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان هفته پیش طی نامه‌ای به مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواهان انعکاس پیامدهای خطرات ناشی از استفاده یا تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای توسط رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه به شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این نامه ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونستی در غزه، خواهان واکنش رافائل گروسی نسبت به اظهارات تهدیدآمیز اخیر مقامات رژیم جعلی اسرائیل در استفاده از بمب اتمی به عنوان گزینه‌ای برای حمله به مردم مظلوم فلسطین و همچنین انعکاس پیامدهای آن به شورای امنیت سازمان ملل شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 25 آبان 1402 - 19:59:25

دسته بندی :