سکوت جامعه بین‌الملل در قبال هولوکاست غزه/ اصرار بر تداوم جنایات جنگی

پنج شنبه 25 آبان 1402 - 14:0:0
سکوت جامعه بین‌الملل در قبال هولوکاست غزه/ اصرار بر تداوم جنایات جنگی

از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «یوآف گالانت» روز چهارشنبه در دیدار با «برت مک گورک» هماهنگ کننده کاخ سفید در امور آسیای غربی اعلام کرد که عملیات غزه تا رسیدن به اهداف خود ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین به طور خاص حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست را هدف جنگ غزه عنوان کرد.

در حالی که کارشناسان، آمریکا را طراح و فرمانده جنگ غزه می دانند، گالانت، گزارش وضعیت میدانی جنگ را به مشاور ارشد «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در امور آسیای غربی ارائه کرد.

پیشتر، کاخ سفید اعلام کرده بود که مک گورک به بلژیک و نیز منطقه آسیای غربی سفر کرده و فشار اقتصادی بر مقاومت فلسطین و آزادی اسرای صهیونیست در دستور کار مذاکرات اوست.

مک گورک سه شنبه شب برای بازدید از بلژیک، سرزمین های اشغالی، امارات، عربستان، بحرین، قطر و اردن، آمریکا را ترک کرد.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که اشغالگران صهیونییست در جنایتی آشکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه، وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

بمباران مکرر بیمارستان شفای غزه از سوی صهیونیست‌ها، قطع برق، ممانعت از سوخت رسانی و خروج پیکر شهدا از آن تنها گوشه‌ای از نسل کشی و نقض فاحش حقوق بشر در میان سکوت مدعیان آن است؛ تراژدی که پیشتر در بیمارستان‌های دیگر غزه همچون المعمدانی نیز به نمایش درآمد.

به رغم ادعای مسئولان رژیم صهیونیستی در ارتباط با حضور نیروی نظامی حماس در بیمارستان شفا در غزه، هیچ نیروی نظامی در بیمارستان حضور نداشت و اشغالگران وارد محیط بیمارستان شده‌اند.

رسانه‌های فلسطین نیز به نقل از رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که ارتش رژیم اسرائیل در ادامه سیاست سانسور جنایت‌هایش تمامی خبرنگاران و عکاسان حاضر در اطراف این بیمارستان را بازداشت و همچنین برق و اینترنت بیمارستان شفا را هم قطع کرده‌اند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 24 آبان 1402 - 16:31:55

دسته بندی :