قدرت مقاومت در منطقه، به برکت رهبری ایران است

یک شنبه 21 آبان 1402 - 7:0:0
قدرت مقاومت در منطقه، به برکت رهبری ایران است

به نقل از المنار، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان روز شنبه به مناسبت روز شهید حزب الله را در سالن دبیرستان شاهد المهدی جاده فرودگاه در حومه جنوبی بیروت، سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید حسن نصرالله با بیان اینکه نامگذاری چنین روزی به نام روز شهید به استناد عملیات انفجار مقر حاکم نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه صور لبنان انجام شده است، عملیات انفجار مقر حاکم نظامی رژیم صهیونیستی در صور را همچنان قوی‌ترین عملیات و بزرگترین عملیات تاریخ مقاومت توصیف کرد.

وی افزود: امروز روز شهید حزب الله است منظور ما هر شهیدی است از نخستین شهید از زمان آغاز روند مقاومت حزب الله در سال ۱۹۸۲ تا تازه‌ترین شهیدی که امروز تشییع شد.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها به وقوع ۴۶ حمله به پایگاه‌هایش در سوریه و عراق و زخمی شدن ۵۶ نظامی خود اعتراف کرده است، گفت: عملیات مقاومت عراق بیانگر شجاعتی قابل توجه در برابر آمریکایی‌هایی است که ناوگان‌هایش منطقه را پر کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تهدیدهایی را برای فشار بر مقاومت در عراق، یمن و لبنان ارسال کرده و همه کانال‌ها را برای مخابره پیام‌های خود به کار گرفتند، گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند این عملیات علیه آنها متوقف شود باید تجاوز نظامی علیه غزه را متوقف کنند.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه سوریه به دلیل موضع قاطع خود در حمایت از مقاومت و میزبانی از رزمندگان و جنبش‌های مقاومت بار سنگینی را بر دوش دارد، گفت:  اسرائیل درباره اینکه چه طرفی مسئول حمله پهپادی به ایلات است، سرگردان بود و به دنبال آن حزب الله را مسئول دانست و به ما در سوریه حمله کرد.

دبیر کل حزب الله گفت: اگر مقاومت در لبنان، فلسطین و نزد جنبش‌های مقاومت در منطقه قدرت دارد به برکت رهبری ایران است. ایران با وجود همه تهدیدها علیه آن از هیچ کمکی به مقاومت دریغ نکرده است تا ملت‌های منطقه مقاومت کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 20 آبان 1402 - 20:42:0