همکاری امنیتی و اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه با اسرائیل

پنج شنبه 11 آبان 1402 - 6:0:0
همکاری امنیتی و اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه با اسرائیل

یکی از فرماندهان مقاومت در جنوب لبنان گفت: برخی کشورهای منطقه هم متاسفانه در حال خیانت به آرمان فلسطین هستند و پهپادهای و موشک های یمن که به سمت اسراییل شلیک شده است را همین کشورهای منطقه به نفع اسرائیل منهدم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این فرمانده مقاومت با اشاره به تلفات بالای اشغالگران صهیونیست در غزه در مقایسه با پیشروی اندکشان در این منطقه تحت محاصره، تاکید کرد که صهیونیست‌ها هفته‌هاست با کمک آمریکا و متحدانشان به صورت زمینی، دریایی و هوایی غزه را آماج سنگین‌ترین حملات قرار داده‌اند که با وجود این حملات وحشیانه نه تنها کاری از پیش نبرده‌اند بلکه متحمل تلفات و خسارات سنگینی نیز شده‌اند. 
وی ادامه داد: رخی کشورهای منطقه هم متاسفانه در حال خیانت به آرمان فلسطین هستند و پهپادهای و موشک های یمن که به سمت اسراییل شلیک شده است را همین کشورهای منطقه به نفع اسرائیل منهدم کردند. و این خیانت بزرگ به آرمان فلسطین فراموش نخواهد شد. به طور خاص اردن، مصر و عربستان سعودی به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی در حال همکاری با اسراییل هستند و این خیانت محسوب می‌شود.
وی در ادامه با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری بین المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها تاکید کرد: مجامع جهانی و حقوق بشری باید هرچه زودتر وارد عمل شوند و جلوی این جنایت جنگی صهیونیست‌ها را بگیرند، چون آنها هیچ معیار و قانون حقوق بشری را رعایت نمی‌کنند. رژیم صهیونیستی از مهمات و سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کند و چند روز قبل در جنوب لبنان از بمب فسفری استفاده کرد که موضوع استفاده از این بمب ممنوعه مورد تایید سازمان‌های بین المللی قرار گرفت. آنها با وحشیگری میخواهند کمبودها و شکست هایشان رو جبران کنند و کشورهای اسلامی باید نسبت به این جنایات واکنش جدی‌تری نشان دهند و جواب بدهند تا جهان جلوی اسرائیل را بگیرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 10 آبان 1402 - 21:51:40