مهدی المشاط : مقاومت تا زمان پایان تجاوز در کنار غزه خواهد بود

دو شنبه 8 آبان 1402 - 9:32:28
مهدی المشاط : مقاومت تا زمان پایان تجاوز در کنار غزه خواهد بود

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به ملت فلسطین گفت: ما و تمامی جنبش‌های مقاومت با شما هستیم و مواضع ما به تدریج تا زمان به شکست کشاندن تجاوز صهیونیستی بالا و بالاتر خواهد رفت.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه  دل ملت یمن از آنچه که بر سر فلسطین می‌‌آید به شدت به درد آمده است، تاکید کرد: ما باید بستری برای همسو کردن تمامی ظرفیت‌های ملت آزادی خواه و انقلابی ایجاد کنیم.
وی افزود: هیچ عذری در برابر خداوند قابل پذیرش نیست وقتی که کافران حمله شدید خود را انجام و جنایات فجیعی را علیه برادرانمان در غزه انجام می‌دهند.
المشاط  در رابطه با رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد: رهبران آمریکایی یکی پس از دیگری آمدند تا روحیه و اعتبار از دست رفته رژیم شکننده و در حال زوال اسرائیل را به آن بازگرداند.
المشاط تصریح  کرد: حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی دروغ بودن تمام شعارهایی که آنها در رابطه با حقوق بشر سر می‌دادند را عیان کرد.
به گفته این رهبر یمنی: جنگ علیه غزه جنگ آمریکا و غرب است و باید ما هم در مقابل آن موضع داشته باشیم.
مشاط افزود: حماس این افتخار را دارد که در صدر و پیشاپیش این رویارویی قرار گرفته است اما جنگ بزرگتر در حال حاضر بین کفر و اسلام است.
وی در ر ابطه با موضع رسمی عربی و اسلامی هم آنرا متاسفانه پایین تر از حد مطلوب اعلام کرد و گفت: برخی از مواضع شرافتمندانه‌ای هم وجود دارند که مقاومت اسلامی در لبنان آن را تجسم بخشیده است.
رئیس شورای سیاسی یمن در مورد موضع کشورش هم گفت: موضع یمن واضح و شفاف است و به تدریج به یاری خداوند سطح بالاتری به خود خواهد گرفت، موضع ما در یمن بر برپایی دولت فلسطین بر روی تمام خاک فلسطین است و سخن گفتن در مورد مرز 1947 هم سازش محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد، جنایات رژیم صهیونیستی که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، باعث شکل گیری طوفان الاقصی شد.
المشاط خطاب به ملت فلسطین هم گفت: ما و تمامی جنبش‌های مقاومت با شما هستیم و مواضع ما به تدریج تا زمان به شکست کشاندن تجاوز صهیونیستی بالا و بالاتر خواهد رفت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 8 آبان 1402 - 9:7:34