سکوت سید حسن نصرالله شکست

یک شنبه 7 آبان 1402 - 15:0:0

انتشار یک ویدئوی چند ثانیه‌ای از نشان حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش مقاومت که لحظاتی پیش به صورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین را تشدید کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی کاربران، انتشار این ویدئوی کوتاه را معنادار و نشانه‌ای از حوادث بعدی دانستند. 

صفحه شبکه ماهواره‌ای «الجدید» لبنان با انتشار این ویدئو، در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، نوشت: «پس از سکوتی طولانی..سید حسن نصرالله برای چند ثانیه در یک ویدئو که به صورت غیررسمی منتشر شد، ظاهر شد».

در این ویدئوی ۱۲ ثانیه‌ای، آرم (نشان) حزب‌الله لبنان بر دیوار آویخته شده که دبیرکل حزب‌الله لبنان وارد صحنه می‌شود و با نگاهی که به این نشان که بر روی آن نوشته شده:

«فان حزب‌الله هم الغالبون»

واز صحنه خارج می شود.

انتشار این ویدئو در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت. وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد. شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد یک چیز جدید از سوی حزب‌الله خواهیم بود. 

این ویدئوی کوتاه، به همراه آیه 5 سوره اسراء در حال باز نشر در شبکه‌های اجتماعی است که خداوند می‌فرماید:

«فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً »

پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 7 آبان 1402 - 20:48:53

دسته بندی :