افقهی: رژیم صهیونیستی با گشودن جبهه های دیگر با ضربه بزرگتری مواجه خواهد شد

شنبه 6 آبان 1402 - 21:0:0

دیپلمات سابق و کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر با اشاره به تحولات جنگ غزه تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس با گشودن جبهه های دیگر با ضربه بزرگتری از سوی مقاومت مواجه خواهد شد.

­­­ویژه ‌- الکوثر:  دکتر سید هادی سید افقهی گفت: کاری که دشمن وحشی صهیونیستی انجام می دهد در قوانین جنگ قابل تبیین نیست، چه جنگ سازمان یافته و چه جنگهای شهری و چریکی.
وی با بیان اینکه طبق قوانین جنگ باید در میدان  حضور داشت، گفت: رژیم بزدل صهیونیستی تنها بمباران می کند و همه می دانند اشغالگران  کجا پنهان شده اند.
وی افزود: قهرمانان حماس، جهاد اسلامی و دیگر جناح های مقاومت فلسطین دربطن تحولات جنگ قرار دارند بنابراین کاری که دشمن وحشی  صهیونیستی انجام می دهد روندی از سردرگمی آنهاست .
این کارشناس سیاسی در ادامه گفت: شروع حمله زمینی در داخل غزه بی نتیجه بوده است و این نشان می دهد که رژیم اسرائیل  تعادل خود را به دست نیاورده و از شوکی که به کل نظام صهیونیستی در سطوح مختلف سیاسی و نظامی و امنیتی وارده شده؛ هنوز بیدار نشده است. 
 دکتر افقهی افزود: در پی حمله مقاومت و عملیات طوفان الاقصی  بنیان رژیم صهیونیستی تکان  خورد و باعث شد مقامات اسرائیلی سریعا دست به دامن آمریکایی ها شوند و سفرهای متعدد به واشنگتن صورت دادند.
دیپلمات سابق و کارشناس ارشد مسائل منطقه تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، رژیم صهیونیستی با همه نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی، اکنون نمی تواند این ضربه و خساراتی را که در اثر عملیات طوفان الاقصی متحمل شده است، ترمیم کند.
به گفته افقهی ، رژیم صهیونیستی خوب می داند که با حمله زمینی به غزه ، جبهه‌های دیگری در محور مقاومت در خارج از فلسطین ضد این رژیم گشوده  می شود و جبهه‌ها دیگر  تنها محدود به داخل فلسطین نخواهد بود. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید


شنبه 6 آبان 1402 - 11:24:31