در برنامه صحافه الیوم مطرح شد:

طوفان الاقصی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود

شنبه 6 آبان 1402 - 10:1:30

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم » شبکه الکوثر عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین را سیلی محکمی به رژیم فروپاشیده صهیونیستی دانست .

­­­ویژه ‌ -الکوثر : « مبارک بیضون»  تحلیلگر مسائل سیاسی و بین المللی تاکید کرد: ضربه طوفان الاقصی تایید کرد که ارتش اشغالگر  صهیونیستی ضعیف تر از تار عنکبوت است.
وی افزود: ارتش شکست ناپذیر رژیم اشغالگر قدس بعد ازعملیات مقاومت فلسطین به ارتشی تبدیل شده  که درپی عوامل متعدد، شکست خورده است  و زوایای این شکست را در سطوح اداری، سیاسی و امنیتی  رژیم صهیونیستی باید جستجو کرد.
این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه حمله  طوفان الاقصی باعث سردرگمی صهیونیست ها شد، تصریح کرد: صفوف ارتش صهیونیستی از هم پاشیده است .
 وی افزود:  سران رژیم صهیونیستی از زمان حمله مقاومت فلسطین سخت تلاش کرده اند با چندین حمله به نوار غزه سعی در احیای آبروی ارتش خود داشته باشند اما در همه تلاش ها شکست خورده اند.
مبارک بیضون گفت: همانطور که چند روز قبل دیدیم که نظامیان صهیونیست بولدوزرهای خود را که با آن قصد پیشروی داشتند رها کردند و به سمت سرزمین های اشغالی گریختند، همه اینها نشان می دهد که طوفان الاقصی همچون سیلی لرزه بر وجود این رژیم  به اصطلاح شکست ناپذیر انداخت و اکنون می توان این گفته را تایید کرد که این لشکر از خانه عنکبوت ضعیف تر است.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 6 آبان 1402 - 9:44:52