حزب‌الله: چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه علیه رژیم صهیونیستی باشد

چهار شنبه 26 مهر 1402 - 8:14:2
حزب‌الله:  چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه علیه رژیم صهیونیستی باشد

حزب‌الله لبنان با بیان اینکه بیانیه‌های ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی دیگر کافی نیست، خواستار تحرک فوری امت مسلمان علیه این رژیم شد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان بامداد چهارشنبه بیانیه‌ای درباره جنایت وحشیانه رژیم تروریست صهیونیستی در حمله به بیمارستان «معمدانی» در نوار غزه صادر کرد.
حزب‌الله در این بیانیه گفت: جنایت هولناک و وحشیانه باندهای قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان معمدانی عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند.
به نوشته وبگاه «المیادین»، این جنبش با بیان اینکه کشتار بیمارستان المعمدانی در ادامه قتل‌های دیریاسین و صبرا و شتیلا است، توضیح داد: این جنایت چهره واقعی رژیم و حامی شیطانش را نشان داد.
در این بیانیه آمده است: بیانیه‌های ابراز انزجار دیگر کافی نیست و خواستار تحرک فوری امت مسلمان هستیم تا به خیابان‌ها بریزند و خشم و انزجارشان را نشان دهند. روز چهارشنبه باید روز ابراز خشم باشد.
شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن  بیش از ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 26 مهر 1402 - 8:4:3